18.08.11

Sitter nu under min frukost timme med en fruktansvärt vidrig plommon(?)yoggi och en undernbar stor kopp te. Hästarna har fått sin morgon mat o Sture var jätte morgontrött idag, världens sötaste.

En kvart kvar till jag börjar jobba och sen är det ridning och stallfix hela dagen lång! Blir nog en bra dag idag skulle jag tro och min Mac säger att det ska bli 22 grader idag och sol, så det håller vi tummarna för!

Det blev inget inlägg med beskrivning av mitt arbete eller om mina hästar utan jag var helt enkelt så trött att jag bara kollade runt lite igår kväll... Sorry!

Imorse när jag vaknade hade jag verkligen en sådan "jag-saknar-sverige-attack" och det är hemskt. Ibland ska jag helt ärligt säga att jag bara vill att det här ska vara för några veckor och sedan få komma hem till Sverige och skolan där allt är som det alltid har varit, men så är det inte och på ett annat sätt vill jag inte att det ska vara annorlunda heller. Äh, det är svårt men jag saknar min familj, mina vänner och Sverige i alla fall.

Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Monica

Clinton hälsar med massor av gnägg o kramar!!!

2011-08-18 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0