20.08.11

Åh, dålig bloggning idag... I know! Men har varit på tävling sedan fem i morse till cirka nitton...

Men det var en rolig tävling med både hopp, dressyr på internationell nivå och lika så ponnytävlingar! Stefan hade med sig fyra hästar och tre av de fyra var placerade med fina resultat i sina klasser. En lyckad dag alltså.

Idag var det, som tur var, inte bara jag som följde med till tävlingen utan Franzi också! Vi hade faktiskt en mycket rolig dag och skrattade mest hela tiden (inte bra att sitta och skratta på läktaren när man kollar svår klass dressyr... Dressyrtanterna hyschar mycket...).

Förutom mycket fina hästar, både hopp och dressyr, fick vi se den roligaste fighten jag någonsin sett! Haha! I framridningspaddocken var där två kvinnor som red in i varandra som sedan började bråka, och inte lite heller. Båda satt kvar på hästarna och viftade med armarna "Kom igen då!". Haha, så roligt att jag trodde jag skulle kissa i byxorna!

Bra väder har vi fått också, men det tror jag ni har i Sverige också? Vi har cirka trettio grader och strålande sol numera - riktigt skönt!

Kom alltså tillbaka vid nitton tiden och då väntade älsklingen i stallet och efter att jag ridit min andra älskling, Sture, så skulle vi dra ut och äta. Tyvärr gick det inte så bra då alla restauranger hade slutat servera mat... Typiskt. Det fick bli en pastarätt här hemma i stället.

Vill så gärna kunna ladda in mina bilder från iPhonen till min MacBook utan att behöva använda internet... Ni vet liksom koppla in USB:n och sedan in i iPhoto eller något... Men jag har testat allt och ingenting fungerar... Har så mycket bilder som ni måste få se alltså!

Kommentarer
Postat av: Carro

Prova koppla in usb kabeln och synkronisera i iTunes. Se till att överföra bilder är i kryssat. Du verkar ha det super.

2011-08-22 @ 23:40:04
Postat av: Boel

Det ska inte vara några problem att ladda in dom så som du vill. Vad säger datorn när du kopplar in din iPhone?

Tror bara det är någon inställning som du behöver ändra (om det inte redan har läst sig)



Väldigt roligt att få följa din resa!

2011-08-23 @ 11:54:09
URL: http://Tusentankarochlitetill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0