23.08.11

Har lunch och har precis ätit en jättegod yoggi med cornflakes som jag köpte igår. Blev även några mackor till det!

Har egentligen lunchpaus i en och en halv timme till men tänkte dra upp till stallet nu igen och rida min fina Sture! Blir ett pass på banan och jag ska försöka få samma känsla som igår, efter det tänkte jag ta en liten skrittrunda på andra hållet så att säga. Inte det vanliga hållet alltså!

Vädert är fortfarande helt underbart även om det har gått ner till cirka 25 grader nu (ganska skönt när man jobbar med hästarna hela dagarna). Hur har ni det i Sverige? Är vädret bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara fin fint. Inte så varmt, dock & en hel del regn titt som tätt! Kul att du skriver. Hur går det för Isa?

2011-08-23 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0