24.08.11

Förlåt för dålig uppdatering idag men det har varit så perfekt väder! Ungefär 25 grader och strålande sol men ändå frisk och klar luft, sådana perfekta dagar är det inte många man får! Så istället för att sitta inne på lunchen och frukosten samt efter jobb har jag varit ute och grejat i solen - helt underbart! Förutom det perfekta vädret har det varit som en helt vanlig dag, jag har ridit och fixat i stallet helt enkelt.

Var ju ute och joggade en längre runda igår samt gjorde mina sit-ups och så vidare så hade en känsla av att jag skulle ha grym träningsvärk idag men icke! Istället har jag fått det nu efter två stenhårda träningar för Stefan, en på Don Ami och en på Sture! Riktigt bra träningar med många nyttiga övningar men fan vad det tar när man får rida ordentligt, haha.

Imorgon är jag ledig på eftermiddagen vilken jag tänkte tillbringa i Syke på Gestüt Famos med min underbara flickvän! Rider Sturis en låååång skrittrunda direkt efter att vi har slutat och kör sedan raka vägen ner till Syke. Issa har lovat att laga fin middag så jag håller tummarna, kan inte bli annat än bra för all hemmalagad mat jag äter just nu (och det är inte ofta) är som stora nobellmiddagar för mig. Skulle göra nästan vad som helst för mammas fisksoppa just nu!

Tänkte slänga in presentationen av mig och presentationen av anläggningen/jobbet nu.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0