17.08.11

Vilken mysig kväll det blev igår! Grillfest hos Issa på Gestüt Famos, trevliga människor, sagolik plats och god mat kan det bli bättre?

Idag har dock varit en mer slitsam dag... Sov hos Issa så var tvungen att köra vid halv sex för att hinna till jobbet o innan det hem o byta kläder. Fodrade hästarna och började sedan jobba med hästarna. Fina hästar såklart som gör det lättare men sen några riktigt jobbiga... åh.

Strax innan lunch kommer chefen och berättar att jag kan få vara ledig resten av eftermiddagen idag som tack för att jag jobbade några timmar extra i lördags på tävlingen. Tack tack!

Nu har jag vilat en stund o ätit en riktigt god lunch (som jag själv lagat! Börjar faktiskt bli riktigt duktig) och ska nu ge mig iväg till stallet igen och träna Sture för Stefan! Skitroligt! Efter det tänkte jag att Sture ska, förhoppningsvis, få en välförtjänt lång skritt runda i skogen!

Har ju faktiskt lite tid över idag så tänkte ta o berätta lite mer om stället och så ikväll.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0