25.08.11

Precis kommit hem från stallet och är klar för dagen! Ska nu till Isa så snabbt jag bara har duschat!

Loggade bara snabbt in på datorn när jag slängde i mig något och fick se denna artikeln på Tidningen Ridsports hemsida...

http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=794638

Jag blir bara så matt, ledsen, förtvivlad och så jävla arg! Hur f-a-n kan man vara så jävla kall att man kan döda tre föl, slå ihjäl dem dessutom? Jag skulle kunna slå ihjäl personen som har gjort detta. FYFAN FÖR DIG

Läs själva och kommentera gärna här under vad ni tycker men jävla mördare skulle jag vilja säga...

Kommentarer
Postat av: Cristel

Men vadfan! Jag kan inte, vill inte förstå hur nån kan göra så med djur! Jag vill bara bura in dem och slänga bort nyckeln.

Vidrigt!

2011-08-30 @ 08:46:30
Postat av: Fredrika

Hej igen! Jag måste bara fråga varför du har slutat att uppdatera bloggen? jag är lite nyfiken på hur det går till när man åker utomlands, eftersom jag slälv är sugen på något sådant när jag gått ut gymnasiet./ fredrika :)

2011-09-06 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0