16.08.11

Redan tisdag!? Insåg just att det redan är tisdag o att jag alltså snart har bott här nere i en vecka! Shit!

Varit en lång dag idag... Red o fixade alla mina hästar på morgonen och likaså de andra. Planen var att vi skulle sluta lite tidigare idag så alla var nöjda när vi insåg att efter lunch har vi bara unghingstarna kvar - nice! Efter lunch tog vi tag i hingstarna och fick gjort några stycken när plötsligt hovslagaren svänger in på gården. "Äh, jag hade lite tid över idag så jag tänkte jag tar det nu så kan jag sova lite längre imorgon..." var vad han sa. Jaha, bara att le och inse att det inte blir någon kortare dag idag. Kill me.

Nu är i alla fall allt gjort o jag sitter i min säng för att snabbt hoppa in i duschen o sedan ge mig iväg på grillfest på Gestüt Famos!

Måste bara tillägga att Sture var så fin att rida idag! OMG, den finaste hästen i hela världen alltså! Helt outstanding!

Vi hörs imorgon för då har jag fått en efterlängtad ledig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0