18.08.11

Hade världens mysigaste uteritt på världens bästa Sture idag i det fantastiskt vackra landskapet runt Hepstedt! En och en halvtimme i bara skritt och trav, så himla härligt att bara få komma ut och tänka. Behövde det verkligen!

Sture var en ängel och gick snällt hela vägen utan några hyss (i'm speechless). Stefan och de andra berättade för mig att du kan rida hur långt du vill där ute och jag tog väl helt ärligt det med en liten nypa salt men de hade verkligen rätt! Herregud alltså, du kan verkligen rida, rida och rida utan att passera samma ställe. Det bästa av allt är att allting är grusvägar som var mjuka och fina! UNDERBART!


Jag fick en ugn ikväll också (äntligen!) så nu har jag varit och köpt pizzabaguetter och liknande som just nu ligger och gräddas. Luktar helt fantastiskt! Så nu kan jag äntligen laga ordentlig mat och slippa äta pasta varje dag! Det finns alltså inga begränsningar på hur bra och exklusiva galamiddagar jag nu kan bjuda på - try me!


Nu måste jag lägga mig för snart somnar jag här pladask med datorn i famnen.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0