23.08.11

Äntligen slutat jobba och har även varit ute och gått med Sture en runda efter jobb! Red honom på lunchen och han var så fin! Som vanligt då alltså!

Nu har jag rensat upp lite på rummet och ska ut och springa en lång runda nu och efter det ska jag laga lite Spagetti Carbonara tänkte jag!

Gör verkligen allt för att få in mina iPhone bilder i min MacBook men det går verkligen inte... Tänkte sätta mig ner ordentligt och lista ut när jag ätit och så förhoppningsvis får ni se alla mina underbara bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Min krånglar också ibland. Brukar sätta in sladden och sedan öppna iphoto och låta det stå på ett tag. Efter en stund brukar iphoto fråga om jag vill importera.. måste ibland öppna och stänga iphoto några ggr! :)

2011-08-24 @ 08:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0